Olemme olemassa tukeaksemme asiakkaitamme, koska vapaus liikkua kuuluu kaikille - Yli 100 € tilaukset ilman toimituskuluja

Toimitusehdot Respecta verkkokauppa

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.3.2023 alkaen.

Verkkokauppa Respecta

Respecta
Eliel Saarisen tie 2
00400 Helsinki

0207 649 748
asiakaspalvelu@respecta.fi
1623211-3

Myymme tuotteita yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu, lasku, osamaksu sekä verkkopankkimaksut.

Klarnan maksuajalla voit maksaa ostoksesi myöhemmin joko 30-päivän ilmaisella maksuajalla tai pilkkomalla suuremmat maksut eriin, jopa 36 kuukauden ajalle. Klarnan sovelluksessa hallitset maksujasi ja eräpäiviäsi.

Täysi-ikäinen kuluttaja voi hakea Klarnalta luottoa rahoittaakseen tavaroita tai palveluja koskevan ostoksen. Asiakkaalle voidaan tarjota maksuvaihtoehdoksi luoton erämaksu kiinteissä kuukausierissä. Hänelle voidaan tarjota myös maksuaikaa ostolle niin, että koko summa maksetaan joko 30 päivän (“Lasku”) tai 1–3 kuukauden (“Kampanjalasku”) kuluttua.

Klarna tekee lakisääteisen luottotietojen tarkastuksen ennen päätöstä luoton myöntämisestä. Luottotiedot tarkastamalla Klarna saa tietoa kuluttajan taloudellisista edellytyksistä suoriutua maksusitoumuksesta valittujen luottoehtojen mukaisesti. Klarna päättää luoton myöntämisestä yksipuolisesti. Klarna vahvistaa luoton myöntämisen sallimalla asiakkaan ostotapahtuman tämän valitsemien ehtojen mukaisesti sekä lähettämällä asiakkaalle Luottosopimuksen.


Klarnan yleiset luottosopimusehdot

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot


Luoton kokonaiskustannus riippuu maksusuunnitelmasta, jonka luotonsaaja on valinnut oston yhteydessä taikka maksusuunnitelmasta, jonka luotonsaaja myöhemmin valitsee, jos hän ei halua maksaa alunperin valittujen ehtojen mukaisesti. Valitut ehdot ilmenevät luottosopimuksen pääsopimuksesta.

Kiinteän ja joustavan erämaksun ehdot:
Aloitusmaksu 0 euroa
Lainakorko 18,90 %
Käsittelymaksu/kk 0 euroa
Todellinen vuosikorko 18,90 %*

Kampanjalasku:
Koko summa maksetaan ostotapahtuman yhteydessä sovittuna ajankohtana.
Maksuajan pidennyskulu 4,99 euroa
Lainakorko 0%
Käsittelymaksu 0 euroa
Todellinen vuosikorko 6,14%*

*Todellisella vuosikorolla tarkoitetaan korkoprosenttia, joka saadaan laskemalla luottokustannukset vuosikorkona luoton määrälle lyhennykset huomioon ottaen. Todellisen vuosikoron määrä riippuu luoton määrästä ja takaisinmaksuajasta.

Maksun viivästyessä Klarna veloittaa luotonsaajalta muistutusmaksun 5 euroa/maksumuistutus. Jos Klarna on antanut perintäasian hoidettavaksi asianajajalle, perintätoimistolle tai muulle asiamiehelle, myös asiamiehen laskutus sisältyy perintäkuluihin.

Heräsikö kysyttävää Klarna-maksuun liittyen? Katso linkistä yleisimmät kysymykset tai ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt verkkokauppa Respectan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Respecta
Eliel Saarisen tie 2
00400 Helsinki

0207 649 748
asiakaspalvelu@respecta.fi
1623211-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. 

Toimituskulut tilaukselle on 9,30€ sisältäen arvonlisäveron. Yli 100€ arvoiset tilaukset toimitetaan veloituksetta valitulla toimitustavalla.

Toimitusaika

Toimitamme tuotteet kolmen arkipäivän kuluessa tilauksesta. Joidenkin tuotteiden kohdalla saattaa olla poikkeuksia, joista ilmoitamme erikseen. Amoenan tuotteiden toimitusaika on noin 3-14 arkipäivää. Vahvistamme toimitusajan tilausvahvistuksessa ja ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä välittömästi tilaamisen jälkeen. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus ja tuotteiden palauttaminen

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu. Palauttaminen on maksutonta. Palautusoikeus ei koske kompressioliivejä. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä sähköpostitse asiakaspalvelu@respecta.fi ja tulostettavalla palautuslomakkeella. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. 

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@respecta.fi . Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakas voi nostaa aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Respecta Oy:tä vastaan käräjäoikeudessa. Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit